یزد پورتال
27 اسفند 1400 - 21:24

33521 برای اولین بار در کشور پاسخگوی گردشگران یزد خواهد بود

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی یزد از راه‌اندازی تلفن پاسخگوی میراث یزد با شماره 33521 خبر داد و گفت: این سامانه برای اولین بار در کشور بسیاری از مشکلات را برطرف خواهد کرد. احمد آخوندی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از این استان، با بیان این‌که سامانه پاسخگوی میراث فرهنگی برای اولین بار در کشور راه‌اندازی شده است، اظهار کرد: یکی از مهمترین دغدغه‌های مردم مسئله اسکان است که از طریق تلفن پاسخگو می توانیم این دغدغه را با راهنمایی به موقع برطرف کنیم. وی با بیان این‌که راهنمایی در خصوص تمام مسائل جزو برنامه‌های ما است، افزود: بانک اطلاعاتی شماره‌های کشیک‌های استاد در تمام زمینه ها از طریق این تلفن پاسخگویی به مردم اطلاع‌رسانی خواهد شد. آخوندی با بیان این‌که پنج نیروی پاسخگویی به صورت شبانه روزی آماره خدمات‌رسانی هستند گفت: تلفن با شماره تماس ۳۳۵۲۱ بسیاری از دغدغه‌های مشترک ما و مردم را برطرف می‌کند. مدیرکل میراث فرهنگی یزد با بیان این‌که مسئله ساماندهی اسکان‌های غیرمجاز نیز تا حدودی از طریق پاسخگویی به موقع به مخاطبان برای مسئله اسکان برطرف خواهد شد، تصریح کرد: با همراهی گردشگران می‌توانیم جلوی بسیاری از سوء استفاده‌ها از گردشگران را بگیریم. وی در پایان با تاکید بر این‌که یکی از مهمترین برنامه‌های اداره کل میراث فرهنگی یزد در نوروز با توجه به رضایت گردشگران و شکایات آنها تأکید کرد: در خصوص این مسئله نیز سامانه هایی در دست طراحی و با اهتمام شهرداری به این مسئله نیز توجه خواهد شد. انتهای پیام/ر
منبع: فارس
شناسه خبر: 180232