معاون شهرسازی و معماری شهرداری یزد با اشاره به ضرورت کاهش مراجعات برای دریافت خدمات مدیریت شهری، گفت: در حال حاضر بالغ بر 50درصد خدمات شهرداری یزد در حوزه شهرسازی به صورت غیرحضوری و مجازی ارائه می شود.
به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، محمدمهدی شرافت پیش از ظهر امروز در نشست خبری که به منظور اعلام اقدامات انجام شده در مدیریت شهری، اظهار کرد: ایجاد زیرساختهای لازم برای ارائه خدمات غیرحضوری از جمله رویکردهای جدی این دوره مدیریت شهری در یزد است.
وی ارائه بالغ بر ۵۰ درصد خدمات شهرداری یزد به صورت غیرحضوری را از جمله اقدامات انجام شده و در دستور کار دانست و افزود: خدمات حضوری شهرداری توسط دفاتر کارگزاری انجام میشود.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری یزد در ادامه با اشاره به اهمیت تسریع در امور خدمات ارائه شده توسط زیرساختهای غیرحضوری، گفت: میزان ارائه خدمات غیرحضوری شهرداری یزد در سال گذشته ۳۴درصد بوده که خوشبختانه در حال افزایش است.
شرافت تصریح کرد: در حال حاضر زمان الان اگر ۱۲ روز از درخواست افراد بگذرد مردم گلایه و شکایت میکنند اما تا سه سال قبل این زمان حدود ۴۵ روز تا دو ماه بوده است.
وی در پایان ارائه خدمات مربوط به کمیسیون ماده ۱۰۰ به دفاتر کارگزاری شهرداری تا پایان امسال را از دیگر اقدامات در دستور کار دانست و بیان کرد: بر اساس قانون ما باید نواحی خدماتی هم در شهرداری داشته باشیم تا خدمات به مردم بهتر و بیشتر انجام شود و به همین دلیل به دنبال ارتقای دفاتر کارگزاری به دفاتر الکترونیکی خدمات شهرداری هستیم تا مردم بتوانند تمام خدماتی که نیاز دارند از شهرداری دریافت کنند را از همین دفاتر بگیرند.
انتهای پیام/ب
شناسه خبر: 455906