عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: در جلساتی که بین اعضای شورا و مسئولین شهرداری برگزار می شود بهتر است هر بخش را نقد و به آسیب ها پرداخت تا عملکرد بهبود یابد و تعریف و تمجید را به شهروندان سپرد.
به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای شهر، فخر السادات خامسی اظهار کرد: لازم است شهرداری و مدیریت شهری برای برقراری تعامل مطلوب و مستمر با شهروندان هدفگذاری نماید و پاسخگوی مطالبات و نقدهای شهروندان باشد.
وی درخصوص برنامههای نوروزی شهرداری افزود: این برنامهها ماهیتی اجتماعی و مردمی دارد و طبیعی است که باید به تعداد سلایق متعدد و مختلف مردم، متنوع باشد، مشارکت دهی گسترده مردمی در ارائه طرح و ایده و اجرا، برنامههای نوروزی را به سلیقه غالب جامعه نزدیک میکند و رضایت عمومی را افزایش میدهد.
عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: مردم در بخشی از این برنامه ها از جمله فراخوان سفره هفت سین با شهرداری مشارکت داشتند اما لازم است در تمام برنامه هایی که شهرداری تصمیم بر اجرای آن در شهر دارد شهروندان را دخیل کند و مردم را در نیاز سنجی و ارزیابی برنامه ها مشارکت دهد.
خامسی هامانه تصریح کرد: محتوای برنامهها نیز به خصوص در ایام نوروز بسیار اهمیت دارد و محتوای برنامههای شهرداری در ایام نوروز باید نشان دهنده فرهنگ یزدیها باشد و ظرفیتهای گسترده یزد در حوزههای تاریخی، میراثی، گردشگری، فرهنگی، هنری، اجتماعی، اقتصادی و علمی یزد را معرفی نماید و باید با اطلاعات کافی و سنجیده تهیه و اجرا گردد که این موضوع در بعضی از برنامه های نوروزی رعایت نشده بود.
وی خاطرنشان کرد: مطالبه شهروندان در خصوص تداوم برخی از فضاسازیها و برنامههای فرهنگی ایام عید، کاملا بجا و قابل تامل است و باید مورد توجه مسئولان شهرداری قرار گیرد.
پایان پیام/د