یزد پورتال
27 مرداد 1404 - 19:40

افزایش سرعت و کیفیت رسیدگی به شکایات مردمی از تخلفات بازار

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و تنظیم بازار میبد، گفت: شکایات مردمی از تخلفات بازار در کوتاه‌ترین زمان رسیدگی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، منصور انصاری، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان در این نشست از شهروندان خواست در صورت مشاهده قاچاق کالا، گران‌فروشی و هرگونه تخلف بازار، موارد را از طریق شماره‌های 125 وزارت صمت و 135 تعزیرات حکومتی اطلاع دهند.

وی با بیان اینکه نظارت عمومی و خودکنترلی مردم در کنار فعالیت دستگاه‌های مسئول می‌تواند نقش مهمی در کنترل بازار ایفا کند، افزود: به شکایات مردمی در سریع‌ترین زمان ممکن رسیدگی خواهد شد.

انصاری تمرکز اصلی تعزیرات را بر مبارزه با قاچاق کلان و سرشاخه‌ها عنوان کرد و گفت: قاچاق ضربه جدی به جامعه، تولیدکنندگان و اقتصاد استان وارد کرده و چرخه تولید را مختل می‌کند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد با تأکید بر اینکه تعزیرات مرجع اصلی رسیدگی به پرونده‌های قاچاق کالا است، خاطرنشان کرد: این پرونده‌ها با سرعت و جدیت دنبال می‌شود. وی به رسیدگی اخیر به پرونده احتکار برنج در استان اشاره کرد و گفت: این پرونده که طبق تبصره 4 ماده 18 در حکم قاچاق در شرایط خاص شناخته شد، طی 12 روز به نتیجه رسید.

در پایان این نشست، رئیس اداره صمت و رئیس تعزیرات حکومتی میبد نیز گزارشی از گشت‌های نظارتی و اقدامات انجام‌شده برای کنترل بازار و رصد تخلفات ارائه کردند.

انتهای پیام/781/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1933084

مهمترین اخبار یزد: