ایسنا/یزد سامانه شبانه روزی مدیریت اسکان و پاسخگویی به مسافران نوروزی در استان یزد راه اندازی شد.
ستاد اجرایی خدمات سفر استان یزد با توجه به در پیش بودن سفرهای نوروزی و به منظور تسهیل و اطلاعرسانی از فرآیند اسکان و پاسخگویی به سئوالات گردشگران، اقدام به راه اندازی سامانه «مدیریت اسکان و پاسخگویی به مسافران نوروزی» کرد.
در همین راستا از مسافران نوروزی که قصد عزیمت به استان یزد دارند خواسته شده از طریق تماس با سامانه تلفنی ۳۳۵۲۱ – ۰۳۵ از وضعیت اسکان و سایر موارد مرتبط با سفر به استان یزد آگاهی یابند.
این مرکز به صورت شبانه روزی پاسخگوی مسافران نوروزی به استان یزد در نوروز ۱۴۰۱ است.
انتهای پیام
شناسه خبر: 179797