استاندار یزد با بیان اینکه هیچ حکمرانی بدون توجه به ساخت و هدایت افکار عمومی نمیتواند به اهداف و دستاوردهای عالی برسد، گفت: سطح کیفی روابط عمومیها باید متناسب با سرعت انتقال اطلاعات ارتقاء یابد.
به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، مهران فاطمی ساعاتی پیش با حضور در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومیهای استان با بیان اینکه روابط عمومیها ابزار توانمندی برای پیشبرد اهداف سازمانی دستگاههای مختلف هستند، اظهار کرد: استمرار در انجام مأموریت بدون در نظر گرفتن ساعت کاری از جمله مهمترین ویژگیهای کاری روابط عمومی است.
وی با اشاره به اهمیت جایگاه روابط عمومی در نهادها و سازمانهای مختلف، افزود: به نظر من جایگاه واقعی مدیر یا مسئول روابط عمومی در یک سازمان جایگاه مشاورت و معاونت است.
استاندار یزد تأکید کرد: اگر در یک سازمان جایگاه روابط عمومی متزلزل شود در مرحله اول مدیر دستگاه و در مراحل بعدی دستگاه و جامعه آسیب می بینند.
فاطمی روابط عمومی را واحدی تخصصی و موثر در ارتقاء کمی و کیفی هر دستگاه دانست و بیان کرد: مدیران باید حرفهای گری را در اولویت اجرای خود قرار داده و در تصمیمات این حوزه اولویت تصمیم گیری را نظر مدیر روابط عمومی خود قرار دهند.
وی با بیان اینکه در استانداری یزد نظر مدیرکل روابط عمومی در حوزه اختیارتش اولویت دارد، گفت: شورای هماهنگی روابط عمومیهای استان دغدغهها و برنامههای خود را جمعبندی و در اولین جلسه شورای اداری استان ارائه کند.
استاندار یزد تصریح کرد: بحث روابط عمومی و اطلاعرسانی به عنوان یکی از ملاکهای ارزیابی عملکرد مدیران دستگاههای استان مد نظر است و بنا داریم این مهم را به صورت مستمر و ماهانه رصد و در اختیار مدیران ارشد قرار دهیم.
فاطمی با بیان اینکه توانمندسازی روابط عمومیها یکی دیگر از الزامات اجرایی است که باید مد نظر قرار گرفته شود، تأکید کرد: سطح آموزشی و کیفی در روابط عمومیهای استان باید متناسب با سرعت انتقال اطلاعات ارتقاء یابد.
وی امیدآفرینی و تلاش برای پویایی بیش از پیش را مهمترین رسالت روابط عمومیهای در کشور دانست و بیان کرد: بحث آموزش در روابط عمومیها را حمایت جدی میکنیم.
استاندار یزد ساخت و هدایت افکار عمومی را از جمله الزامات اجرایی در حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی عنوان و تصریح کرد: در عصر امروز هیچ حکمرانی بدون توجه به ساخت و هدایت افکار عمومی نمیتواند به اهداف و دستاوردهای عالی برسد.
فاطمی با اشاره به اهمیت برگزاری جلسات مختلف بخش خصوصی و دولت در سطح استان، اظهار کرد: باتوجه به اهمیت اجرای برنامه تحولی یزد، حتماً باید یکی از محورهای تحولی استان حوزه روابط عمومی و رسانه باشد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: بحث توسعه روابط عمومیهای استان را در جلسات بخش خصوص و دولت نیز دنبال خواهیم کرد.
انتهای پیام/الف
شناسه خبر: 270860