یزد پورتال
31 اردیبهشت 1401 - 12:06

سرپرست فرمانداری اردکان: مدیران، حوزه روابط عمومی را تقویت کنند

یزد - ایرنا - سرپرست فرمانداری اردکان گفت: مدیران ادارات باید بیش‌ ا زپیش به حوزه روابط عمومی اهمیت دهند و این حوزه را تقویت کنند. به گزارش ایرنا، حسین سبزواری روز شنبه  در مراسم تجلیل از روابط عمومی‌های شهرستان افزود: روابط عمومی ها، طلایه‌داران اطلاع‌رسانی و ارتباطات در جامعه هستند. وی اضافه کرد:  نقش روابط عمومی در یک مجموعه مانند نقش و جایگاه زبان در بدن انسان است که کار انتقال مفاهیم و آنچه رخ می‌دهد را بر عهده دارد. سرپرست فرمانداری اردکان با بیان اینکه  روابط عمومی باید با زبان گویا، با فصاحت و گویایی تمام مفاهیم را منتقل کند تصریح کرد: به‌عنوان فرماندار شهرستان از روابط عمومی‌ها انتظار دارم که زبان گویای مجموعه خود باشند. سبزواری اظهار داشت:  از روابط عمومی به‌عنوان یک خبرنویس و عکاس انتظار ندارم بلکه یک رسانه می‌خواهم. وی با بیان اینکه یک روابط عمومی قوی می‌تواند در کنار مدیر مجموعه یک مدیر در سایه باشد و مدیر مجموعه را به مسیرهای درست هدایت کند یادآور شد: روابط عمومی‌ها در تمام ساعات شبانه‌روز و پا به پای مدیران درگیر هستند. سرپرست فرمانداری اردکان افزود:  از اعضای خانواده روابط عمومی‌ها به‌صورت ویژه تشکر و قدردانی می‌کنم و از آن‌ها می‌خواهم که همیشه همراه و همگام با اعضای روابط عمومی‌ها باشند. سبزواری با بیان اینکه همه روابط عمومی‌ها با مجموعه روابط عمومی فرمانداری شهرستان اردکان ارتباط فعال و مستمر داشته باشند و به‌ دور از گرایش‌های سیاسی و شخصی عمل کنید ادامه داد: امروز رسانه حرف اول را در جامعه می‌زند و جامعه‌ای که رسانه ضعیف داشته باشد کاری از پیش نخواهد برد. رییس شورای اسلامی شهر اردکان  نیز در این مراسم با بیان اینکه  از خانواده‌ها می‌خواهم که خیلی هوای روابط عمومی‌ها را داشته باشید افزود: روابط عمومی‌ها خیلی حرف از همه می‌شنوند و حق ندارند که حرف خودشان را بزنند. مسعود نوریان  افزود: روابط عمومی‌ها باید برای اطلاع‌رسانی سریع، صحیح و به‌ موقع تلاش کنند. وی با بیان اینکه  بسیاری از مردم بر اساس آنچه از یک دستگاه اجرایی می‌شنوند قضاوت می‌کنند تصریح کرد: از رسانه انتظار واقعی داشته باشیم زیرا رسانه رسالت خاصی دارد و قرار است که بگوید به چه فکر کنیم و قرار نیست که بگوید چگونه فکر کنیم. این مسوول اظهار داشت: مدیران دستگاه‌ها باید بیشتر به نقش روابط عمومی‌ها واقف باشند و انتظار ماله‌کشی از روابط عمومی را نداشته باشند،   روابط عمومی، هنر هشتم و مدیریت شهرت است. این برنامه به میزبانی کارخانجات شیشه اردکان برگزار شد. مرکز شهرستان ۱۳۵ هزار نفری اردکان که در ۶۰ کیلومتری شمال غربی شهر یزد قرار دارد متشکل از شهرهای عقدا، خرانق، احمدآباد و اردکان است.
منبع: ایرنا
شناسه خبر: 334342

مهمترین اخبار یزد: